Jsem zpět!

09.08.2012 11:43

(pro celý článek si klikněte na název "Jsem Zpět!")

Ahojky! Takže nenapadlo mě nic jiného než založit další zbytečnou kategorii v menu abych oznámila pár věcí.

Pár měsícům jsem na stránce nebyla a skoro na ní zapomněla. Naštěstí jsem se zase rozpomněla a zjistila,  že mi to blogování a přidávání her, videí a psaní příběhu chybí. 

Zkráceně pro lenivce jako já:

Znova sem budu chodit a pokusím se to tu znovu oživit. Přibydou hry, videjka a dopíšu první příběh. Příběh 3 asi zruším (navíc jsem stejně už někde ztratila pokračování). Takže se můžete těšit na nějakou zábavu, skouknutí nějakého seriálu nebo počtěníčko (to je hrozný slovo.... X() o Christie Posiblle. Hezkou zábavu! :)

 

Když tak na to koukám přijde mi že to zkrácení je delší než to samotný článek.. takže ještě zkráceněji

STRÁNKA POKRAČUJE!!!!! 

—————

Zpět